کم آویز

خاطرات کوهستان

کم آویز

خاطرات کوهستان

بدجوری هوای شیرکوه زده به سرمون

تصمیم گرفتیم تعطیلات پایان هفته رو بریم یزد . هم اخوی رو می بینیم ، هم یکی از دوستامون رو می بینیم و هم میریم شیرکوه ! شیرکوه هم پر از برفه و یه صعود زمستانی توپ میشه ، اما ! از اینجا به یزد پرواز که نداره و بلیط قطار هم گیر نمیاد . حالا ما باید چیکار کنیم ؟ بگذریم خودم یه جوری حلش می کنم . دیشب باز افت داشتیم و صبح که چشم باز کردیم رو تخت بیمارستان بودیم ! من کی می خوام دست از این مسخره بازیها بردارم و مثل آدم زندگی کنم خدا می دونه !

نظرات 4 + ارسال نظر
امیر جمعه 22 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:47 ب.ظ http://amir-perspolisi.blogsky.com/

سلام وبلاگ خیلی زیبایی داری ممنون میشم به وبلاگ منم سر بزنی فقط نظر یادت نره میدونستی که وبلاگت معدن طلاست؟چرا نمیخوای از وبلاگت علاوه بر تفریحی بودنش استفاده مالی بکنی؟ آیا میدونستی از طریق وبلاگت میتونی درامد ثابت ماهیانه داشته باشی و حتی اگه خودتم نخواستی فعالیت کنی از طریق زیرمجموعه هات که تو سیستم عضو میکنی ماهیانه در آمد ثابت داشته باشی؟اینا اصلا کاری نداره و چند دقیقه بیشتر وقتتو نمیگیره.با گذاشتن بنرهای تبلیغاتی سیستم اکسین ادز به ازای هر کلیک که روی تبلیغاتت بشه تا سقف 70 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر نفر که به سایت دعوت کنی مبلغ 100 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر کلیک که رو تبلیغات زیر مجموعه هات بشه مبلغ 5 تومان پورسانت میگیری.این عالی نیست؟تازه اگرم نخواستی این فعالیت ها رو بکنی میتونی فقط عضو سایت بشی و از ابزار وبمستر فوق العاده سایت برای زیبایی سایت و افزایش آمار بازدیدهای وبلاگت استفاده کنی.که کاملا رایگانه مثل سیستم تبادل لینک و پیلم نما و خبرنامه . میتونی هر روز خودت 1 بار روی تبلیغات متنی و روی تبلیغات گرافیکی وبلاگت کلیک کنی و پورسانتشو گیری.حالا اگه تصمیم گرفتی تا عضو سایت بشی از طریق لینک زیر میتونی اینکارو بکنی: http://www.oxinads.com/?a=2216

[ بدون نام ] جمعه 22 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 04:06 ب.ظ http://harjmarj.blogsky.com

من هم همراه چنتا از دوستان آخر هفته می خوایم بریم یزد الان فصله خوبیه برای این کار. ما چند روز پیش بلیط گرفتیم ...

راستی امیدوارم الان حالتون خوب باشه :)

دوست عزیز سلام
اگه شما هم مثل ما بدجوری هوای شیرکوه به سرتون زده فقط تجهیرات فنی یادتون نره . کرامپون و باتوم و گرتکس و پلار و عینک آفتابی و شال و طناب حتما همراه داشته باشین.امیدوارم خوش بگذره (مگه میشه تو کوه به آدم بد بگذره) شاید تو تو جانپناه همدیگر رو دیدیم ! ! !
از حال ما پرسیدی و کردی کبابم !!!!
تنها چیزی که میتونم بگم اینه که هیچوقت به لحاظ جسمانی شرایط پایدار و ثابتی ندارم و اینکه چه جوری با این وضعیت میریم کوه باید گذاشت پای دیوانگیمون !!!

عداله جمعه 22 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:36 ب.ظ http://damdami2.blogsky.com

زندگی هم مثل همین کوه که شما هر چند وقت یه بار صعود می‌کنید یه روز صعود دارید یه روز هم فرود! اما فرود شما همیشه بعد از صعود ولی فرود ما بعد از سقوط!

نگران فرود نباش رفیق

در پناه هو

چطوری رفیق چه عجب از این ورا ؟
فرود ما همراه با خستگی و زانو درده و خلاصه حالگیریه !!! اما فرود شما توام با لذت و بی وزنیه ! این فرودها رو یاد ما هم بده درویش .....
اما خوش گفتی ، کوه با آدم حرف می زنه و درس زندگی میده به مولا !!!

[ بدون نام ] شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:05 ب.ظ http://harjmarj.blogsky.com

سلام
خیلی ممنون دوست عزیز شرایط سفرمون رو تو جواب کامنتتون در وبلاگم نوشتم ...
امیدوارم حالتون خوب بشه ... فکر می کنم کوهنوردی حرفه ای با این شرایط کمی خطر ناک باشه (مخصوصا بدون پشتیبانی)
اما با این حال من کسی رو می شناسم که با وضعیت جسمانی بسیار بد باز هم کوه رو ترک نکرده و ما که ازشون سوال می کردیم می گفتن هیچ جایی مثل کوه سلامتی و امید رو به من نمی ده این هم از جاذبه های طبیعت و درک واقعی حضوره دیگه :)

امیدوارم همیشه موفق باشید و جوانب ایمنی رو هم رعایت کنید ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد